دستكش روي كين در دست يحيي/عكس

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

دستكش روي كين در دست يحيي/عكس

احمد نوروهي ، كاپيتان سوم سرخ ها ، هافبك دفاعي و تخريب كننده پرسپوليس ، روز گذشته بخشي از غافلگيري ياحيه در بازي با سپاهان در تركيب عجيب پرسپوليس خواهد بود. در اين مسابقه به رده هاي پايين منصوب شد. البته اقداماتي كه وي انجام نداد باعث انتقاد شد. نيمكت نشيني مهاجم اصلي ، به …

دستكش روي كين در دست يحيي/عكس https://online-mag.ir/2021/01/دستكش-روي-كين-در-دست-يحيي-عكس/ مجله آنلاين Wed, 06 Jan 2021 20:09:52 0000 مجله نشاط https://online-mag.ir/2021/01/دستكش-روي-كين-در-دست-يحيي-عكس/ احمد نوروهي ، كاپيتان سوم سرخ ها ، هافبك دفاعي و تخريب كننده پرسپوليس ، روز گذشته بخشي از غافلگيري ياحيه در بازي با سپاهان در تركيب عجيب پرسپوليس خواهد بود. در اين مسابقه به رده هاي پايين منصوب شد. البته اقداماتي كه وي انجام نداد باعث انتقاد شد. نيمكت نشيني مهاجم اصلي ، به …

احمد نوروهي ، كاپيتان سوم سرخ ها ، هافبك دفاعي و تخريب كننده پرسپوليس ، روز گذشته بخشي از غافلگيري ياحيه در بازي با سپاهان در تركيب عجيب پرسپوليس خواهد بود. در اين مسابقه به رده هاي پايين منصوب شد. البته اقداماتي كه وي انجام نداد باعث انتقاد شد. نيمكت نشيني مهاجم اصلي ، به خصوص چند روز قبل از دربي ، ممكن است نشان دهنده بي اعتمادي مربيان به مهاجمين باشد و اعتماد آنها را از بين ببرد.

روي كين از هافبك و مهاجم مي خواهد كه به خاطرات روز خود ضربه بزند دروازه بان اصلي تندر لند مرتكب اشتباه شد و با پوشيدن دستكش دروازه بان در تمرين فردا او را تنبيه كرد. من آن را مي نويسم از راه دور شكست دهيد و در چند شيرجه توپ را از زير قوس بيرون بكشيد. او در دفتر خاطرات خود نوشت: “در آن لحظه فكر كردم كه براي مدت كوتاهي دروازه بان كيلن وست را مجازات مي كنم ، اما نمي دانستم كه او را در مسابقه بعدي از دست خواهم داد.

روي كين ، سرمربي تندرلند ، در طول فصل 14-2013 با پوشيدن دستكش دروازه بان چنين دروازه باناني اسكاتلندي را مجازات كرد.

آنچه پرسنل پرسپوليس با مهاجم تيم انجام دادند مشابه آنچه روي كين با دروازه بان تيم انجام داد مشابه است. براي نشان دادن بي اعتمادي و بي اعتمادي خود به مهاجمان تيمش در صحنه هاي بزرگتر و كلي تر.

در حال حاضر چهار مهاجم در پرسپوليس حضور دارند كه مهدي عبدي و آرمان رمضاني بيشترين سهم را در اين رقابت ها دارند و البته موفق به گلزني نمي شوند. مهدي مهديخاني نيز چند دقيقه فرصت بازي داشت و در اين مدت آريا برزگر فرصت كمي براي نشان دادن توانايي خود براي رسيدن به مخاطب داشت. با اين وجود در شرايطي كه اين چهار مهاجم تشنه بازي بودند ، پرسپوليس بدون حضور آنها مقابل سپاهان بازي كرد. بنابراين وظايف تهاجمي تيم اميري ، عاليشاه ، نعمتي و البته احمد نورويي بود كه چندين بار در مواضع تهاجمي حضور داشته كه كاملاً مشخص بود. من توانايي بازي در اين نقش را ندارم.

هيچ كس نمي داند چه اتفاقي در ذهن يحيي افتاده است تا به اين نتيجه برسد ، اما حتي اگر مهاجم قصد داشته مهاجم را از رويايي كه مانع گلزني مي شود ، در فصل پرسپوليس بيدار كند. شايد زمان آن نرسيده بود كه به يكي از حساس ترين مسابقات تبديل شد. .. به خصوص به اين دليل كه مدتي از سرمربي قرمزها خبري نبود. حداقل در جايي كه بتواند براي جنگ وحشيانه امسال كمي روحيه بيشتري به بازيكنان بدهد.

شايد يكي از راه هاي غلبه بر بحران مهاجم در پرسپوليس تغيير شيوه بازي سرخپوشان و بكارگيري يك مهاجم مركزي در سيستم 4-2-3-1 باشد ، علاوه بر اين به مهاجم اعتماد به نفس مي دهد. انجام و ايجاد راهي جديد. بازي ناشي از برخورد به جناح پشت مهاجم مركزي.

شايد وقت آن باشد كه يحيي بگويد آرمان رمضاني انتظار گلزني ندارد و اين بازيكن را در موقعيت جديدي قرار مي دهد. مهاجمي كه مي تواند خود را در مدافع حريف قرار دهد و با چرخش موقعيت مهاجم را ايجاد كند. از طرف ديگر مهدي عبدي در مدت حضور در پرسپوليس از نظر سن و تجربه عملكرد ضعيفي نداشته است. البته بايد موارد سني نيز براي وي در نظر گرفته شود.

شايد براي اولين بار در تمام اين سال ها پرسپوليس بدون حضور يك مهاجم حرفه اي وارد زمين شد.

254 41

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.