تغيير الگوريتم فيس بوك چه معنايي براي فروش موسيقي دارد

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

تغيير الگوريتم فيس بوك چه معنايي براي فروش موسيقي دارد

تغيير الگوريتم فيس بوك چه معنايي براي فروش موسيقي دارد

ممكن است برخي از شما متوجه شده باشيد كه مارك زاكربرگ الگوريتم فيس بوك را تغيير داده است به طوري كه پست هاي دوستان و خانواده بيشتر از صفحات شركت، صفحات موسيقي يا صفحات رسانه در برنامه ظاهر مي شوند. اكنون، اگر در يك گروه هستيد، ممكن است گيج شويد، زيرا به خصوص در چهار …

تغيير الگوريتم فيس بوك چه معنايي براي فروش موسيقي دارد https://hillbilly.ir/تغيير-الگوريتم-فيس-بوك-چه-معنايي-براي-ف/ https://hillbilly.ir/تغيير-الگوريتم-فيس-بوك-چه-معنايي-براي-ف/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 29 Nov 2021 03:03:59 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=18716

تغيير الگوريتم فيس بوك چه معنايي براي فروش موسيقي دارد

ممكن است برخي از شما متوجه شده باشيد كه مارك زاكربرگ الگوريتم فيس بوك را تغيير داده است به طوري كه پست هاي دوستان و خانواده بيشتر از صفحات شركت، صفحات موسيقي يا صفحات رسانه در برنامه ظاهر مي شوند. اكنون، اگر در يك گروه هستيد، ممكن است گيج شويد، زيرا به خصوص در چهار …

تغيير الگوريتم فيس بوك چه معنايي براي فروش موسيقي دارد

ممكن است برخي از شما متوجه شده باشيد كه مارك زاكربرگ الگوريتم فيس بوك را تغيير داده است به طوري كه پست هاي دوستان و خانواده بيشتر از صفحات شركت، صفحات موسيقي يا صفحات رسانه در برنامه ظاهر مي شوند.

اكنون، اگر در يك گروه هستيد، ممكن است گيج شويد، زيرا به خصوص در چهار يا پنج سال گذشته، گفته شده است كه اگر مي‌خواهيد موسيقي خود را بفروشيد، مخصوصاً از طريق رسانه‌هاي اجتماعي يا فيسبوك، بايد اين كار را انجام دهيد. براي پست ارگانيك، اين كار را هر روز انجام دهيد تا با طرفداران خود ارتباط برقرار كنيد. اكنون انجام آن دشوارتر خواهد بود.

اما موضوع اينجاست اين اتفاق سه سال پيش افتاد.

فيسبوك هم همين كار را كرد.

آنها الگوريتم را تغيير دادند و بسياري از مردم واقعاً عصباني شدند زيرا متوجه شدند كه طرفداران زيادي ندارند و فيس بوك را به خاطر اين شركت پول دوست سرزنش كردند. و در حالي كه ممكن است اين درست باشد، توضيح قابل قبول تري وجود دارد.

محتواي زيادي در فيس بوك توليد مي شود. همه فيلم ها، عكس ها، متن ها و همه چيز را به اشتراك مي گذارند.

هر بار كه وارد فيس بوك مي شويد، 2000 داستان مختلف مي توانند در يك ثانيه در برنامه شما ظاهر شوند.

بنابراين، فيس بوك، براي اينكه تجربه شما را در نظر آنها بهتر كند، همه اين موارد را فيلتر مي كند تا تجربه شما را لذت بخش تر كند.

هدف فيسبوك بيش از هر چيز اين است كه مردم بخواهند به طور مداوم از فيس بوك استفاده كنند. آنها نمي خواهند مردم از استفاده از آن خسته شوند و به جاي ديگري بروند. بنابراين به همين دليل است كه آنها اين تغييرات را ايجاد مي كنند.

الان چه كاري ميتوانيد انجام دهيد؟

راستش را بخواهيد، شما وارد دوراني شده ايد كه بايد با تيم خود مانند هر كسب و كار كوچك ديگري رفتار كنيد و بايد براي تبليغات هزينه كنيد.

من در مورد پرداخت هزينه براي پست هاي افزايش فيس بوك صحبت نمي كنم زيرا اگر آن را درست انجام ندهيد، فقط پول را هدر مي دهيد.

من در مورد راه اندازي يك كمپين تبليغاتي واقعي در فيس بوك با يك مدير تجاري و يادگيري نحوه انجام تجارت صحبت مي كنم زيرا در واقع، شما يك تجارت كوچك را اداره مي كنيد و بازاريابي بخش مهمي از آن است.

اگر مي خواهيد طرفداران خود را افزايش دهيد، موسيقي و فروش خود را بفروشيد، واقعاً بايد ياد بگيريد كه از بازاريابي فيس بوك استفاده كنيد.

وقت آن رسيده است زيرا نوشته ارگانيك شما واقعاً خوب كار نمي كند.

آنها سه سال پيش شكست خوردند. اكنون ديگر موفق نخواهند شد. بنابراين، مي دانيد، اينها كارهايي است كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه همين الان شروع به يادگيري انجام آن كنيد.

https://hillbilly.ir/تغيير-الگوريتم-فيس-بوك-چه-معنايي-براي-ف/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.