فلسفه آموزش زبان انگليسي EFL / ESL شما چيست؟

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

فلسفه آموزش زبان انگليسي EFL / ESL شما چيست؟

فلسفه آموزش زبان انگليسي EFL / ESL شما چيست؟

مصاحبه مصاحبه به نظر خوب پيش رفت. مدير پرسيد: “پس فلسفه شما از آموزش زبان انگليسي چيست؟” “فلسفه تدريس من؟” ناظر TEFL روي صندلي خود غلت زد و گردن بلوزي را كه ناگهان تنگ شده بود كشيد. احساس كرد آب از پشتش جاري شده است. رطوبت كف دستش را پوشانده بود. “آره. آيا شما فلسفه …

فلسفه آموزش زبان انگليسي EFL / ESL شما چيست؟ https://hillbilly.ir/فلسفه-آموزش-زبان-انگليسي-efl-esl-شما-چيست؟/ https://hillbilly.ir/فلسفه-آموزش-زبان-انگليسي-efl-esl-شما-چيست؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Mon, 08 Nov 2021 03:30:08 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17671

فلسفه آموزش زبان انگليسي EFL / ESL شما چيست؟

مصاحبه مصاحبه به نظر خوب پيش رفت. مدير پرسيد: “پس فلسفه شما از آموزش زبان انگليسي چيست؟” “فلسفه تدريس من؟” ناظر TEFL روي صندلي خود غلت زد و گردن بلوزي را كه ناگهان تنگ شده بود كشيد. احساس كرد آب از پشتش جاري شده است. رطوبت كف دستش را پوشانده بود. “آره. آيا شما فلسفه …

فلسفه آموزش زبان انگليسي EFL / ESL شما چيست؟

مصاحبه

مصاحبه به نظر خوب پيش رفت. مدير پرسيد: “پس فلسفه شما از آموزش زبان انگليسي چيست؟”

“فلسفه تدريس من؟” ناظر TEFL روي صندلي خود غلت زد و گردن بلوزي را كه ناگهان تنگ شده بود كشيد. احساس كرد آب از پشتش جاري شده است. رطوبت كف دستش را پوشانده بود.

“آره. آيا شما فلسفه آموزش و پرورش داريد؟ كارگردان دوباره گفت. يك شكست قابل توجه در مصاحبه وجود داشت. موقعيت هاي برتر پرداخت دلاري به متخصصان برتر نياز دارند.

“آره، من مطمئن نيستم كه منظور شما چيست.” معلم جواب داد من مي‌توانم به شما بگويم كه در كلاسم چه مي‌كنم، ابزارهايي كه استفاده مي‌كنم و نحوه تعاملم با دانش‌آموزان. منظورت همينه؟”

نه، اين چيزي نيست كه مدير موسسه زبان مي خواهد. مصاحبه به پايان رسيد. انتظارات معلمان در اين موسسه برتر نيز همين است.

فلسفه تعليم و تربيت

فلسفه آموزش معلمان به عنوان يك استراتژي بازاريابي عمده توسط معلمان ماهر استفاده مي شود و به بخشي جدايي ناپذير از CV و نمونه كار معلم تبديل شده است. اين به بخشي از نمايه معلم تبديل شده است كه تمام مهارت ها و ويژگي هاي لازم را توصيف مي كند و توانايي هاي معلم را برجسته مي كند. (D. Sofsian, 2006) براي اطلاعات بيشتر به وب سايت هاي زير مراجعه كنيد:

• نمونه كارها الكترونيكي خود را ايجاد كنيد

http://electronicportfolios.org/portfolios/iste2k.html

• “ماجراجويي نمونه كارها آنلاين”

http://electronicportfolios.org/myportfolio/versions.html

• نحوه ايجاد يك نمونه كار الكترونيكي

[http://www.essdack.org/port/how.html]

داميان سفسيان، نويسنده متخصص در مقاله خود با عنوان «فلسفه تعليم و تربيت براي معلمان» پنج نوع فلسفه تربيتي را مورد بحث قرار مي دهد: (http://ezinearticles.com/?Teacher-Education-Philosophies&id=227410)

• ليبرال- كه هدفش توسعه قدرت فكري است

• رفتار- اين ايدئولوژي ها بر توانايي هاي انسان و نقش آموزش در آموزش آنها تمركز دارند.

• پيشرو – توسعه فرهنگي فرد را براي ايجاد تغيير در جامعه تشويق مي كند

• انسانيت – گرايش ها به رشد شخصيت و شخصيت فرد به عنوان يك كل نگاه مي كنند

• راديكال – اين فيلسوفان به تغييرات سودمندي كه هر از گاهي بايد در جامعه رخ دهد و نقش آموزش در ايجاد تغييرات سياسي، اجتماعي و اقتصادي علاقه مند هستند.

فلسفه آموزش معلمان يك استراتژي بازاريابي اصلي است كه توسط معلمان EFL و TEFL استفاده مي شود و به عنصر مهمي در بررسي معلمان زبان و پروفايل شخصي آنها تبديل شده است. (D. Sofian, 2006)

مراجع فلسفه تعليم و تربيت

قبل از اينكه شروع به توسعه فلسفه آموزش خود كنيد، براي اطلاعات عميق تر و نمونه هايي از بيانيه فلسفه آموزش، اين وب سايت ها را بررسي كنيد.

• نمونه فلسفه تعليم و تربيت

http://www.wilderdom.com/philosophy/SampleEducationPhilosophies.html

• ابزارهاي فلسفه آموزشي

[http://commhum.mccneb.edu/PHILOS/phileduc.htm]

• فلسفه آموزش پيوند

http://dmoz.org/Society/Philosophy/Philosophy_of_Education/

فلسفه آموزش شما

فلسفه آموزشي شما چيست؟ اگر “آن را نداريد” اكنون زمان خوبي براي بررسي بهتر يك جنبه است. فلسفه خود را به تمام حوزه هاي آموزشي خود اضافه كنيد. اجازه دهيد در تمام جنبه‌ها از آمادگي گرفته تا فعاليت‌هاي كلاسي، حل مسئله، نظم و انضباط و ارزيابي، در مورد كارهايي كه انجام مي‌دهيد و نحوه انجام كارهاي دستي خود را گسترش دهيد. فلسفه شما به شما كمك مي كند تا خود را از كساني كه ممكن است ظاهر شوند، كمترين كار را انجام دهند و چك هاي حقوق خود را دريافت كنند، متمايز كنيد. در اين روز كه حرفه‌اي‌گرايي روزافزون مي‌شود، تقاضاهاي بيشتري براي كاركنان آموزشي وجود دارد و انتظارات بيشتري از مديران آموزش و پرورش، معلمان TEFL، هر چه وضعيت فعلي‌شان باشد، وجود دارد.

https://hillbilly.ir/فلسفه-آموزش-زبان-انگليسي-efl-esl-شما-چيست؟/feed/ 0

5 علت سختی زبان انگلیسی

1- دستور زبان (گرامر)

دستور زبان انگلیسی بسیار پیچیده است و یادگیری و استفاده منطقی از زبان انگلیسی را دشوار می کند. به همین دلیل است که مکالمه با شخصی که انگلیسی را با سرعت بالایی صحبت می کند دشوار است. یادگیری گرامر مانند یادگیری رانندگی است و درست مانند رانندگی به تمرین نیاز دارد.

گرامر نقش مهمی در یادگیری زبان انگلیسی دارد و استفاده نادرست از آن ارتباطات شما را تغییر می دهد. اگرچه وجود الگوهای دستوری منحصر به فرد یادگیری زبان انگلیسی را دشوار می کند، اما با پشتکار و تمرین می توانید آن را یاد بگیرید. انگلیسی زبانان بومی نسبت به گرامر بسیار حساس هستند و خیلی سریع متوجه هرگونه خطای گرامری می شوند.

منبع : چرب زبان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.