10 مزيت بازاريابي ويدئويي براي مشاغل كوچك

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

10 مزيت بازاريابي ويدئويي براي مشاغل كوچك

10 مزيت بازاريابي ويدئويي براي مشاغل كوچك

1. آگاهي از برند را افزايش مي دهد با توجه به اينكه محتواي ويديويي بيشتر از هر نوع محتواي ديگري در دنياي بازاريابي كاربران اينترنتي را جذب مي كند، مي توانيد مطمئن باشيد كه دسترسي به محتواي شما مي تواند براي كسب و كار شما مفيد باشد. هنگامي كه محتواي ويدئويي مناسب را به يك …

10 مزيت بازاريابي ويدئويي براي مشاغل كوچك https://hillbilly.ir/10-مزيت-بازاريابي-ويدئويي-براي-مشاغل-كوچ/ https://hillbilly.ir/10-مزيت-بازاريابي-ويدئويي-براي-مشاغل-كوچ/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Thu, 28 Oct 2021 09:34:04 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=17059

10 مزيت بازاريابي ويدئويي براي مشاغل كوچك

1. آگاهي از برند را افزايش مي دهد با توجه به اينكه محتواي ويديويي بيشتر از هر نوع محتواي ديگري در دنياي بازاريابي كاربران اينترنتي را جذب مي كند، مي توانيد مطمئن باشيد كه دسترسي به محتواي شما مي تواند براي كسب و كار شما مفيد باشد. هنگامي كه محتواي ويدئويي مناسب را به يك …

10 مزيت بازاريابي ويدئويي براي مشاغل كوچك

1. آگاهي از برند را افزايش مي دهد

با توجه به اينكه محتواي ويديويي بيشتر از هر نوع محتواي ديگري در دنياي بازاريابي كاربران اينترنتي را جذب مي كند، مي توانيد مطمئن باشيد كه دسترسي به محتواي شما مي تواند براي كسب و كار شما مفيد باشد. هنگامي كه محتواي ويدئويي مناسب را به يك استراتژي بازاريابي موثر پيوند داديد، مي توانيد مطمئن باشيد كه افراد بيشتري برند شما را خواهند ديد.

2. مطمئن شويد كه به اينترنت دسترسي داريد

با توجه به اينكه اينترنت ابزار قدرتمندي است كه مشتريان و خريداران را به هم متصل مي كند، مهم است كه مطمئن شويد نام تجاري شما حضور آنلاين واضحي دارد. محتواي ويديويي خوب به كسب و كار كوچك شما حضور آنلاين مي دهد و آن را در موقعيتي قرار مي دهد كه موفق باشد.

3. مي تواند در زمينه آموزش و اطلاعات كمك كند

اين فقط محصول يا خدمات شما نيست كه براي مشتريان شما مهم است: اطلاعات نيز به طرز شگفت آوري مفيد است. با آموزش اين افراد به عنوان خريداران شما و دادن اطلاعات مهم در مورد آنها، مي توانيد بدون نياز به متقاعد كردن مستقيم آنها، آنها را متقاعد به خريد كنيد.

4. به انتشار اخبار در مورد بودجه كمك كنيد

روزگاري گذشته است، زماني كه ساخت يك ويديو از شما مي خواست كه در جيب خود عميق بگرديد تا مطمئن شويد كه محتواي شما خوب است. امروزه ابزارهاي كم‌هزينه و همچنين خدمات ويرايش ويديو و راه‌حل‌هايي وجود دارد كه به صاحبان كسب‌وكارهاي كوچك كمك مي‌كند تا به راحتي به مشتريان خود از طريق ويديو نزديك شوند، بدون اينكه نيازي به قطع بانك داشته باشند.

5. ايجاد اعتماد

احتمالاً مي دانيد كه اعتماد پايه و اساس يك تجارت موفق است. اگر به برند شما اعتماد نداشته باشند، نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه مشتريان بيشتري از شما خريد كنند. در حالي كه پست‌هاي وبلاگ و رسانه‌هاي اجتماعي به شما امكان تعامل و ارتباط با مشتريان را مي‌دهند، ممكن است به اندازه محتواي ويديويي مؤثر نباشند. با ويديو، مخاطبان يا مشتريان شما را بيشتر مي شناسند و دوست دارند.

6. بهبود رتبه

ايجاد ويديوهاي خوب باعث مي شود افراد بيشتر از وب سايت شما بازديد كنند. مي دانيد كه اين براي گوگل چه معنايي دارد، اينطور نيست؟ كاملا درسته. محتواي شما باعث مي شود مردم زمان بيشتري را صرف مرور سايت شما كنند كه به معناي رتبه بهتر است.

7. اشتراك گذاري در پلتفرم ها آسان تر است

شما نمي توانيد پست هاي وبلاگ را بدون استفاده از پيوند در رسانه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد، اما مي توانيد ويديوها را به اشتراك بگذاريد. اگر ويديويي را ارسال كنيد كه سعي مي‌كند افراد را به سايت خود هدايت كند و همان پيوند را به يك پست وبلاگي كه هنوز در سايت شما است امتحان كنيد، نتايج بيشتري با ويديو نسبت به پيوند پست وبلاگ دريافت خواهيد كرد. اين ما را به اين واقعيت برمي‌گرداند كه مردم محتواي ويديويي را بيشتر دوست دارند و اشتراك‌گذاري آن آسان‌تر است.

8. به برند خود ظاهري به روز بدهيد

اين طبيعي است كه ما انسان ها چيز بهتر و مدرن تري را دوست داشته باشيم. به همين دليل است كه حتي اگر آيفون ديگري از سال قبل داشته باشيد، يك آيفون جديد مي‌خريد. با دانستن اين موضوع، آيا استفاده از محتواي ويدئويي به عنوان راهي براي مدرن كردن برندتان منطقي است؟ علاوه بر اين، بازاريابي ويديويي يك كودك جديد در بلوك بازاريابي است و مي تواند به روش هاي غيرقابل تصوري براي كسب و كار شما مفيد باشد.

9. به گروه هاي جمعيتي مختلف برويد

برخلاف روش هاي بازاريابي سنتي، بازاريابي ويدئويي با دسترسي به گروه هاي جمعيتي مختلف با سهولت بسيار، دنياي بازاريابي را متحول كرده است. براي مثال، ساير روش‌هاي بازاريابي از شما مي‌خواهند كه درباره رفتار جمعيتي سن هدف خود بيشتر بدانيد و سپس محتواي متناسب با آنها ايجاد كنيد. از سوي ديگر محتواي فيلم به جمعيتي وسيع تري از فيلم هاي عاشقانه پير و جوان مي رسد.

10. با كاربران موبايل ارتباط برقرار كنيد

اكثر كاربران اينترنت از مرور تلفن همراه به مرور دسكتاپ روي آورده اند. با تعداد كاربران تلفن همراه بيشتر از كاربران دسكتاپ، بايد به بازاريابي ويديويي علاقه مند باشيد زيرا دسترسي به بازار گسترده تري را تسهيل مي كند: كاربران تلفن همراه. اين با اين فرض است كه نشان داده شده است كه كاربران تلفن همراه در مقايسه با كاربران دسكتاپ تحمل بيشتري براي محتواي ويديويي دارند. هدف قرار دادن يك بازار بزرگ به عنوان يك كسب و كار كوچك، كسب و كار شما را در خط مقدم قرار مي دهد و به آن اجازه مي دهد در دراز مدت رشد كند.

به اختصار،

بازاريابي ويديويي فقط يك سرگرمي نيست كه پس از مدتي ناپديد مي شود – اينجاست و اينجا باقي مي ماند. هر چه زودتر از بازاريابي ويدئويي براي تقويت كسب و كار كوچك خود استفاده كنيد، براي شما بهتر است. ناگفته نماند كه براي اينكه بازاريابي ويدئويي براي كسب و كار شما كارساز باشد، بايد ويديوهايي با محتواي خوب ايجاد كنيد. با يك استراتژي بازاريابي ويدئويي خوب و اراده براي موفقيت، مي‌توانيد رشد كسب‌وكار خود را از يك دسته كسب‌وكار كوچك تا تبديل شدن به يك كسب‌وكار بزرگ در حوزه خود مشاهده كنيد.

https://hillbilly.ir/10-مزيت-بازاريابي-ويدئويي-براي-مشاغل-كوچ/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.