فرايند تصميم گيري خريدار كتاب: راهنماي ناشران خود

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

فرايند تصميم گيري خريدار كتاب: راهنماي ناشران خود

فرايند تصميم گيري خريدار كتاب: راهنماي ناشران خود

معرفي به عنوان يك ناشر واقعي ، بايد درك كنيد كه مشتريان بالقوه شما چگونه تعيين مي كنند كه آيا كتاب شما ارزش خريد دارد يا خير. فرض كنيم خريداران قبلاً كتاب شما را در آمازون پيدا كرده اند ، زيرا به دنبال اطلاعاتي در مورد موضوعات مورد بررسي كتاب شما بودند. آنها مايلند كتابهايي …

فرايند تصميم گيري خريدار كتاب: راهنماي ناشران خود https://hillbilly.ir/فرايند-تصميم-گيري-خريدار-كتاب-راهنماي/ https://hillbilly.ir/فرايند-تصميم-گيري-خريدار-كتاب-راهنماي/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Wed, 20 Oct 2021 16:03:04 0000 طراحي و سئو وب سايت https://hillbilly.ir/?p=16620

فرايند تصميم گيري خريدار كتاب: راهنماي ناشران خود

معرفي به عنوان يك ناشر واقعي ، بايد درك كنيد كه مشتريان بالقوه شما چگونه تعيين مي كنند كه آيا كتاب شما ارزش خريد دارد يا خير. فرض كنيم خريداران قبلاً كتاب شما را در آمازون پيدا كرده اند ، زيرا به دنبال اطلاعاتي در مورد موضوعات مورد بررسي كتاب شما بودند. آنها مايلند كتابهايي …

فرايند تصميم گيري خريدار كتاب: راهنماي ناشران خود

معرفي

به عنوان يك ناشر واقعي ، بايد درك كنيد كه مشتريان بالقوه شما چگونه تعيين مي كنند كه آيا كتاب شما ارزش خريد دارد يا خير. فرض كنيم خريداران قبلاً كتاب شما را در آمازون پيدا كرده اند ، زيرا به دنبال اطلاعاتي در مورد موضوعات مورد بررسي كتاب شما بودند. آنها مايلند كتابهايي بخرند كه معتقدند به آنها در يادگيري چيزهاي جديد كمك مي كند و ارزش وقت و هزينه آنها را دارد. كتاب شما چه كاري بايد انجام دهد تا اين شخص را متقاعد كند كه از كتاب هاي ديگر چشم پوشي كند و كتاب شما را بخرد؟ اگر مي خواهيد خريدار كتاب شما را بر كتاب ديگري انتخاب كند ، برخي از سوالات مهمي را كه بايد به عنوان ناشر با آنها روبرو شويد ، برجسته كرده ام. پرداختن به اين سوالات به خريداران كمك مي كند تا از تصميم خود براي انتخاب كتاب شما نسبت به بسياري از كتاب هاي ديگر اطمينان بيشتري داشته باشند.

شما بايد مشتريان خود را جلب كنيد

همه خريداران تمام مراحل را طي نمي كنند. خريد يا بارگيري كتاب اغلب يك فرآيند دشوار و دشوار نيست. اما برخي از مراحل تصميم گيري براي خريد يك كتاب خاص براي برخي خريداران اهميت بيشتري خواهد داشت. و برخي از مراحل بسيار مهم نخواهد بود و يا اصلاً مورد توجه قرار نخواهد گرفت. اما شما ، به عنوان ناشري كه واقعاً نياز به فروش كتاب دارد ، بايد بدانيد كه تصميم گيري خوانندگان شما چگونه است. هرچه روند تفكر را بهتر بفهميد و به سوالات مشتريان خود پاسخ دهيد ، كتاب را بيشتر مي فروشيد.

سوالاتي كه بايد به آنها پاسخ دهيد

در اينجا برخي از واضح ترين و مهمترين س questionsالاتي وجود دارد كه بايد به عنوان نويسنده و ناشر كتاب خود به آنها پاسخ دهيد. مطمئنم ، با كمي تلاش ، بايد بتوانيد سوالات ديگري را ايجاد كنيد كه مخاطبان كتاب شما قبل از تصميم به خريد به آنها نياز دارند.

1. آيا كتابفروشان مي توانند نمونه هاي نشريه را از آمازون ، Scribd و وب سايت خود بارگيري كنند؟

2. آيا كتاب شما وب سايتي براي پشتيباني از كتاب شما دارد؟

3. آيا خريداران بايد كتاب شما را در آمازون بخوانند؟

4. آيا در مورد مطالبي كه در سايت هاي مطالعه اجتماعي قرار مي دهيد بحثي وجود دارد؟

5. ناشر كيست؟ آيا اين ناشر در موضوع كتاب شما متخصص است؟

6. آيا شما ناشر هستيد ، اما سالها تجربه در زمينه موضوع اين كتاب داريد؟

7. آيا نويسنده / ناشر عنوان مرتبطي داريد؟

8. آيا كتاب شما معرفي خوبي از معلمان صنعت / متخصصان / خودي / نويسندگان مشهور دارد؟

9. آيا مقدمه كتاب شما به وضوح توضيح مي دهد كه كتاب درباره چيست؟

10. آيا طراحي و قالب بندي كتاب شما حرفه اي به نظر مي رسد؟ و آيا پيگيري آن آسان است؟

11. آيا جلد كتاب شما به خوبي طراحي شده است و ظاهري حرفه اي دارد؟

12. آيا پشت جلد كتاب شما تمام اطلاعات مورد نياز كتاب شما را ارائه مي دهد؟

13. آيا ناشري در جلد يا در تيتراژ دريافتي ذكر شده است؟

14. آيا نويسنده كتاب مرتبطي نوشته ايد؟ و آيا آنها در آمازون موجود هستند؟

15. آيا علاوه بر چاپ كتاب الكترونيكي ، نسخه چاپي نيز وجود دارد؟

16. آيا كتاب شما در ليست پرفروش ترين ها يا فهرست هايي كه بايد خوانده شوند ، وجود دارد؟

17. آيا وب سايت كتاب شما و بسياري ديگر به همه اين س questionsالات پاسخ مي دهند؟

همانطور كه مي بينيد ، بسياري از اين سوالات بايد هنگام طراحي و ساختن برنامه بازاريابي خود پيرامون كتاب خود پاسخ داده شوند. بيشتر پاسخ اين سوالات بايد به راحتي به خريدار داده شود. بيشتر آن بايد از طريق صفحه آمازون شما در دسترس خريداران باشد. همه اين موارد در وب سايت كتاب شخصي شما ضروري است. به خاطر داشته باشيد كه مشتريان امروزي پيچيده و بسيار مراقب پول خود هستند. و با شركت هاي شگفت انگيزي مانند آمازون ، گزينه ها تقريباً نامحدود هستند.

نتيجه

بنابراين ، شما بايد خود را جاي خريدار بگذاريد. به اين فكر كنيد كه به عنوان مشتري به چه اطلاعاتي نياز داريد تا مطمئن شويد كتاب شما بهترين ارزش را دارد. اين فرآيند دشواري نيست ، اما مطمئناً ارزشش را دارد ، به خصوص اگر اميدوار باشيد كه يك كتاب از نظر مالي موفق ايجاد كنيد.

https://hillbilly.ir/فرايند-تصميم-گيري-خريدار-كتاب-راهنماي/feed/ 0

مهارت تصمیم گیری چیست؟

مهارت تصمیم گیری توانایی شما در انتخاب یک گزینه از بین دو یا چند گزینه موجود است. در این مهارت که نوعی مهارت حل مسئله محسوب می شود از سه روش اصلی برای تصمیم گیری در مورد یک موضوع استفاده می شود: استفاده از شهود، استدلال و یا ترکیبی از هر دوی اینها.

شهود پاسخ پیش فرض شما نسبت به مسئله یا همان ندا و احساس درونی تان هنگام بروز مشکل یا گرفتن تصمیم است. این واکنش اولیه ناشی از ترکیب چیزهاییست که شما آنها را از قبل یاد گرفته اید و یا برگرفته از تجربیات و نظرتان درباره آن موضوع است؛ بنابراین شهود در هر فردی با افراد دیگر متفاوت است. استفاده از شهود به شما این امکان را می دهد که تصمیمتان را بر اساس تجربیات زندگی تان بگیرید، برای همین شهود در واقع یک فرایند ذهنی محسوب می شود.

از طرف دیگر، استدلال بر اساس داده های موجود انجام می گیرد. وقتی شما از داده ها و اطلاعاتی که در دسترستان است استفاده می کنید و به جای تمرکز روی غرایز و احساسات درونی، تصمیمتان را فقط تصمیم را بر اساس واقعیات و آمار و ارقام موجود می گیرید، در واقع استدلال کرده اید. استدلال روش عینی تری برای تصمیم گیری است و معمولا برای تصمیم گیری های بزرگ از آن استفاده می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.