رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك

رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك

رسانه هاي اجتماعي به بخشي جدايي ناپذير از زندگي روزمره ما تبديل شده است. شركت هاي مختلف در اندازه ها و اشكال مختلف شروع به استفاده از ابزارهاي بيشتر كرده اند. امروز ما سعي مي كنيم نكات مربوط به رسانه هاي اجتماعي را براي مشاغل كوچك توضيح دهيم. بسياري از مشاغل كوچك به دنبال رسانه …

رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-مشاغل-كوچك/ https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-مشاغل-كوچك/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Tue, 03 Aug 2021 07:10:42 0000 طراحي و سئو وب سايت marketing social media strategy https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-مشاغل-كوچك/

رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك

رسانه هاي اجتماعي به بخشي جدايي ناپذير از زندگي روزمره ما تبديل شده است. شركت هاي مختلف در اندازه ها و اشكال مختلف شروع به استفاده از ابزارهاي بيشتر كرده اند. امروز ما سعي مي كنيم نكات مربوط به رسانه هاي اجتماعي را براي مشاغل كوچك توضيح دهيم. بسياري از مشاغل كوچك به دنبال رسانه …

رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك

رسانه هاي اجتماعي به بخشي جدايي ناپذير از زندگي روزمره ما تبديل شده است. شركت هاي مختلف در اندازه ها و اشكال مختلف شروع به استفاده از ابزارهاي بيشتر كرده اند. امروز ما سعي مي كنيم نكات مربوط به رسانه هاي اجتماعي را براي مشاغل كوچك توضيح دهيم. بسياري از مشاغل كوچك به دنبال رسانه هاي اجتماعي براي ارتقاء مشاغل / خدمات خود هستند. با اين حال ، اكثر اين مشاغل كوچك ناكارآمد هستند يا قادر به استفاده گسترده از رسانه هاي اجتماعي براي توسعه مشاغل خود نيستند. نظريه ها و استراتژي هاي زيادي در مورد نحوه استفاده موثر از رسانه هاي اجتماعي براي مارك هاي معروف وجود دارد ، اما موضوع رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك به ندرت مورد بحث قرار مي گيرد. بر اساس eMarketing India 2017 Octane Research: 60 درصد از مشاغل كوچك به عنوان شركت هاي آنلاين تبليغ مي كنند. 50٪ تمركز بر SEO و استفاده از 35٪ بازاريابي چند كانالي.
70 درصد از مشاغل كوچك استراتژي محتوا را اولويت اول خود مي دانند.
52 درصد از صاحبان مشاغل از رسانه هاي اجتماعي براي برقراري ارتباط موثر با مشتريان استفاده مي كنند.
بيش از 20 درصد از صاحبان مشاغل گفتند كه 50 درصد از طريق رسانه هاي اجتماعي سود مي برند. همچنين مهم است كه با فيل هاي موجود در اتاق صحبت كنيد و مزاياي رسانه هاي اجتماعي را براي مشاغل كوچك بررسي كنيد. رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك يك راه عالي براي ايجاد يك تجارت پررونق براي ايجاد روند و ايجاد شهرت است. اگر به طور مرتب به روز شود ، رسانه هاي اجتماعي مي توانند پاسخ هاي بيشتري نسبت به رسانه هاي سنتي ايجاد كنند. رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك كنترل محتوايي است كه به دنبال آن هستند. همچنين ، از آنجا كه رسانه هاي اجتماعي يك فرايند ارتباطي دو طرفه است ، به شركت ها كمك مي كند تا بلافاصله تشخيص دهند كه چه چيزي براي آنها بهتر است. رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك به ايجاد Word of Mouth كمك مي كند ، يكي از بهترين ابزارها براي شروع. رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك | 10 نكته براي استفاده مثر از رسانه هاي اجتماعي به مخاطبان هدف خود اطلاع دهيد
بزرگترين و مهمترين بخشي كه يك كسب و كار كوچك بايد روي آن تمركز كند ، تعيين مخاطبان هدف است. اين به مشاغل كوچك كمك مي كند تا از استراتژي هاي مناسب رسانه هاي اجتماعي استفاده كنند. گروه سني ، جنسيت ، مكان ، رفتار كاربران آنلاين ، ترجيحات آنها ، علايق و ترجيحات مخاطبان مورد نظر بايد مشخص شود. صاحبان مشاغل به عنوان يك محصول طاقچه مي توانند كاربران را بر اساس تاريخ تولد ، سالگرد و آثار مهم آنها مورد هدف قرار دهند. مخاطب نقش مهمي در پاسخ دارد. به عنوان مثال ، يك فروشگاه كفش محلي نبايد علاقمندان به سرگرمي را هدف قرار دهد. فروشگاه مطمئناً محصول مورد نظر را دريافت نخواهد كرد. اهداف قابل دستيابي را تعيين كنيد
افسانه موفقيت شب. مشاغل كوچك بايد اين واقعيت اساسي را درك كنند. به طور كلي ، هنگامي كه يك تجارت جديد در رسانه هاي اجتماعي شروع به فروش مي كند ، يك هيجان ملموس فراتر از تعيين هدف وجود دارد.شركت ها بايد اهدافي را تعيين كنند كه به آنها امكان رشد و پيشرفت بدهد. به منظور دستيابي به اهداف عالي ، شركت هاي جديد با استفاده از نوآوري هاي متعدد در مدت زمان كوتاهتر شروع به نوآوري در رفتار اجتماعي خود كرده اند. اين امر مانع از جستجو كاربران براي محصول يا خدمات مي شود. اهداف تعيين شده بايد متناسب با مهارت ها و توانايي هاي برند باشد. به عنوان مثال ، اگر شركتي كفش مي فروشد ، نبايد هدف توليد كفش با كيفيت بالا در منطقه خود باشد. ميانگين مناسب را انتخاب كنيد
امروزه همه مي دانند كه شبكه هاي اجتماعي رايگان است. حتي كمپين هاي پرداخت به ازاي هر نمايش مي تواند با هزينه كمتري نسبت به رسانه هاي سنتي انجام شود. در اين مورد ، ما اغلب شاهد ورود شركت هاي كوچك به بازار و ايجاد پروفايل در تمام سيستم عامل ها هستيم. ايجاد يك نمايه اجتماعي از تصوير يك برند كم نمي كند ، اما ارتقاي زمينه هاي مشترك در شرايط نامناسب مي تواند منجر به از دست دادن نام تجاري براي مشتريان احتمالي شود. بنابراين ، خوب است كه بنگاه هاي كوچك و متوسط ​​از قبل مناطقي را كه مي توانند تجارت خود را توسعه دهند ، شناسايي كنند. مثال: اگر يك مارك كفش سعي كند در LinkedIn فروش بالايي داشته باشد ، در مقايسه با تبليغات در فيس بوك / اينستاگرام نتيجه قابل قبولي نخواهد داشت. محصول / خدمات خود را تبليغ كنيد
از آنجا كه هر شركتي موج رسانه هاي اجتماعي را دنبال مي كند ، براي آنها مهم است كه محصولات / خدمات اصلي خود را تبليغ كنند. امروزه بسياري از شركت ها شاهد توسعه خدمات خود و همچنين ارتقاء محصولات / خدمات اضافي هستند كه حول محور محصولات / خدمات اصلي مي چرخند. اغلب ، اين SME ها مهارت لازم براي برآوردن الزامات را ندارند ، كه مي تواند منجر به بد صحبت كردن در مشاركت آنها در شبكه هاي اجتماعي شود. برگرديم به مثالي كه زديم. اگر يك خرده فروش كفش سعي كند جوراب را به جاي كفش تبليغ كند ، در طولاني مدت به نفع شركت نخواهد بود. اين باعث ايجاد فضاي داخلي با كيفيت مي شود.
اكنون كه ما در مورد تعريف مخاطبان هدف ، دستيابي به اهداف ، انتخاب رسانه مناسب و تبليغ محصول / خدمات مناسب صحبت كرديم ، اجازه دهيد نگاهي به انواع محتوايي كه يك شركت بايد در صفحات رسانه هاي اجتماعي منتشر كند ، بيندازيم. شركت ها بايد بر ايجاد محتواي با كيفيت خوب تمركز كنند تا محتواي بي كيفيت. اگرچه شركتها هر روز يكبار صفحات خود را در صورت مرتبط بودن با كسب و كار خود به روز مي كنند ، اما طرفداران محصول اين پيام واضح را ارسال مي كنند كه كيفيت محتوا خوب است. برعكس ، اگر شركتي به روزرساني هاي زيادي را منتشر كند كه به محصولات و خدمات شركت ارتباطي ندارد ، ممكن است اين شركت به عنوان جعلي / هرزنامه تلقي شود. همچنين ، شركت هاي جديد بايد سعي كنند ابتدا تبليغات ديگر را در انجمن انجام ندهند. يك تقويم داخلي ايجاد كنيد
كار موفق در يك تجارت كوچك در مقياس اجتماعي كار كوچكي نيست. شركت ها براي حفظ نرخ تبديل خود به تلاش زيادي نياز دارند. يكي از اين تلاش ها ايجاد تقويم داخلي است. مشاغل كوچك بايد رويدادهاي مهم را پيش بيني كرده و بر اساس آن زمان بندي داخلي ايجاد كنند. در حالت ايده آل ، تقويم داخلي بايد يك ماه قبل تنظيم شود ، اما تقويم داخلي هفتگي بيشتر توصيه مي شود.اين به شركت كمك مي كند تا از بروز آخرين مسائل به موقع جلوگيري كند ، استراتژي هاي م effectiveثرتري را توسعه مي دهد و به ايجاد علاقه در بين طرفداران / مشتريان وفادار خود كمك مي كند.
شبكه هاي اجتماعي بسيار غيرقابل پيش بيني هستند. در صنعت امروز ، ممكن است فردا كار نكند. بنابراين شركت هاي كوچك بايد محتوا را قبل از انتشار در صفحات خود آزمايش كنند. محتواي آزمون در مورد منطقه اي كه شركت كوچك براي تبليغات انتخاب كرده است نيز صدق مي كند. صاحبان مشاغل كوچك بايد قبل از انتشار ويژگي ، به روز رساني ، استراتژي يا خدمات ، محدوديتي براي مشتريان ارائه دهند. ديدگاه مشتري كليد چشيدن طعم هاي دروني است كه بايد پرورش داده شوند. به دنبال الهام باشيد
مشاغل كوچك هميشه بايد به دنبال الهام از رقيبي باشند كه در همان رده موفق است. پاسخ يا نظر در مورد رقيب است و نه پاسخ. مشاغل كوچك بايد ببينند كه رقبايشان چه نوع محتوايي را در نظر مي گيرند و سپس استراتژي خود را مشخص كنند. محتواي الهام بخش / داستانهاي درون يك شركت در تلاش براي ايجاد فضاي داخلي خاص خود كه همه مي توانند از آن لذت ببرند. اين امر با افزايش تبديلات براي شركت به افزايش آگاهي از نام تجاري و ديده شدن نام تجاري كمك مي كند.
حتي يك بودجه كوچك براي تبليغات را نمي توان بدون مكانيك محاسبه بازده توجيه كرد. اگر يك تجارت كوچك داريد ، اين از اهميت بيشتري برخوردار است. براي يك كسب و كار كوچك بسيار مهم است كه بودجه اي را به نوآوري و ROI متعاقب آن اختصاص دهد. اگر تبليغات خوب پيش نرود يا شركتي به نتايج دلخواه نرسد ، مديران برند هميشه مي توانند به دنبال بسترهاي ديگر براي ايجاد تبديل با كيفيت باشند. دوباره در نظر بگيريد و استراتژي داشته باشيد.
ممكن است يازده مورد وجود داشته باشد كه توسط كمپين يا تبليغات خاصي براي يك شركت استفاده نشود. اين بدان معنا نيست كه تبليغ اشتباه است يا محصول / خدمات بد است. انجام تجزيه و تحليل كمپين به اندازه تعيين اهداف مهم است. اين به شركت ها كمك مي كند تا استراتژي هاي خود را به شيوه اي موثرتر ساختار دهند. در پايان هر كمپين ، آنها بايد بفهمند كه از تبليغات برند چه آموخته اند و دريابند كه آيا طرفداران آنها از جسارت آنها خوششان مي آيد يا خير. اين به شركت ها كمك مي كند تا از نوآوري هاي ناموفق در ارتباطات آينده اجتناب كنند.
رسانه هاي اجتماعي براي مشاغل كوچك بسيار مفيد و سازنده است. اگر به درستي دنبال شود ، مشاغل كوچك مي توانند از مزاياي قدرت تبليغات در رسانه هاي اجتماعي استفاده كنند.
.

https://hillbilly.ir/رسانه-هاي-اجتماعي-براي-مشاغل-كوچك/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.