ممنوعيت‌هاي تردد در جاده ها يك هفته ديگر ادامه دارد/ يك نكته درباره جريمه خودروهاي بومي

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام كرده است كه مقررات و ممنوعيت هاي ملي ترافيك به پايان نرسيده و تا هفته آينده ادامه خواهد داشت. سردار سيد كمال هاديان فر در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد آخرين وضعيت ممنوعيت تردد داخلي و اجراي مقررات ، گفت: بر اساس تصميم ستاد ملي …

ممنوعيت‌هاي تردد در جاده ها يك هفته ديگر ادامه دارد/ يك نكته درباره جريمه خودروهاي بومي https://online-mag.ir/2021/08/ممنوعيت‌هاي-تردد-در-جاده-ها-يك-هفته-دي/ مجله آنلاين Fri, 20 Aug 2021 06:55:26 0000 مجله رويداد https://online-mag.ir/2021/08/ممنوعيت‌هاي-تردد-در-جاده-ها-يك-هفته-دي/ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام كرده است كه مقررات و ممنوعيت هاي ملي ترافيك به پايان نرسيده و تا هفته آينده ادامه خواهد داشت. سردار سيد كمال هاديان فر در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد آخرين وضعيت ممنوعيت تردد داخلي و اجراي مقررات ، گفت: بر اساس تصميم ستاد ملي …

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا اعلام كرده است كه مقررات و ممنوعيت هاي ملي ترافيك به پايان نرسيده و تا هفته آينده ادامه خواهد داشت.

سردار سيد كمال هاديان فر در گفت وگو با مجله آنلاين وي در مورد آخرين وضعيت ممنوعيت تردد داخلي و اجراي مقررات ، گفت: بر اساس تصميم ستاد ملي كرونا ، محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد در سراسر كشور از ظهر شنبه 15 اوت در ورودي اعمال شد. و خروج از همه شهرها.

هاديان فر گفت كه اين محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد تا پايان روز جمعه 26 شهريور ادامه خواهد داشت ، “اگرچه برخي از هموطنان معتقد بودند كه اين محدوديت ها تا پايان روز جمعه 20 اوت ادامه خواهد داشت. ادامه 5 سپتامبر ، با تاكيد بر اينكه اين روند تا پايان روز جمعه ، همكاران من شاهد همه راهها و محورها براي كنترل فيزيكي هستند.

رئيس پليس لاهور ناجا در مورد بازگشت پلاك هاي محلي گفت: “برنامه هاي اخير در اين ايالت در حال اجرا است و ورود پلاك هاي محلي به همان ايالت محدوديتي ندارد ، اما چندين خودرو در طول راه وجود دارد. پس از عبور از به عنوان مثال ، اگر خودرويي با پلاك قم بخواهد از كردستان به قم بازگردد ، ورود به قم جريمه نخواهد شد. با اين حال ، اگر غيرقانوني وارد مركز شويد ، جريمه خواهيد شد. استان و همدان در راه است.

وي ادامه داد: اگر خودرو در وضعيت بعدي كه پلاك آن را گرفته است ، مي تواند به حالت بعدي بازگردد ، به عنوان مثال ، خودرويي با پلاك خراسان جنوبي در خراسان رضابي. مي تواند به كشور خود بازگردد.

هاديان فر ميزان جريمه را نيز ذكر كرد. تخلفات در شهر قرمز كرونا منجر به جريمه 1 ميليون توماني و جريمه 500 هزار توماني در شهر نارنجي مي شود. در صورت عدم پرداخت ظرف يك ماه ، اين جريمه ها دو برابر مي شود.

فرمانده انتظامي راهور ناجا برنامه هاي ممنوعيت تردد شبانه را ممنوع كرده است ، تردد در تمام شهرهاي كشور از ساعت 10 شب تا 3 صبح و 200 هزار تومان به دليل تخلف در وسايل نقليه را تكميل نكرده است.وي تاكيد كرد كه جريمه خواهد شد.

وي در مورد مجوزهاي راهنمايي و رانندگي گفت: “همه مجوزهاي قبل از 15 آگوست ، يعني قبل از شروع محدوديت ها و ممنوعيت هاي فعلي ، معتبر نيست.” فرماندار فقط در موارد حاد و اضطراري مجوز مي دهد و فقط اين مجوزها معتبر هستند.

هاديان فر با پايان تاسوعا و عاشوراي حسيني محدوديت ها و ممنوعيت هاي سفر را لغو نكرده و حداقل تا پايان هفته آينده ، 5 سپتامبر تكرار مي شود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.