توضيح تهيه‌كننده «خندوانه» پس از ابتلاي رامبد جوان به كرونا

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

توضيح تهيه‌كننده «خندوانه» پس از ابتلاي رامبد جوان به كرونا

به گزارش شفاف ، سيد علي احمدي ادامه ساخت “خندوانه” پس از سقوط رامبد جوان به تاج را توصيف مي كند: “ما در مورد شش قسمت باقي مانده از فصل هفتم تصميم گرفته ايم.” احمدي در يادداشتي براي مخاطبان “كندوانه” نوشت: “سلام و عرض ادبسال نو مبارك!اميدوارم كه سالم باشيامروز و فقط براي هفت ماه …

توضيح تهيه‌كننده «خندوانه» پس از ابتلاي رامبد جوان به كرونا https://online-mag.ir/2021/07/توضيح-تهيه‌كننده-خندوانه-پس-از-ابتل/ مجله آنلاين Thu, 22 Jul 2021 13:39:39 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/07/توضيح-تهيه‌كننده-خندوانه-پس-از-ابتل/ به گزارش شفاف ، سيد علي احمدي ادامه ساخت “خندوانه” پس از سقوط رامبد جوان به تاج را توصيف مي كند: “ما در مورد شش قسمت باقي مانده از فصل هفتم تصميم گرفته ايم.” احمدي در يادداشتي براي مخاطبان “كندوانه” نوشت: “سلام و عرض ادبسال نو مبارك!اميدوارم كه سالم باشيامروز و فقط براي هفت ماه …

به گزارش شفاف ، سيد علي احمدي ادامه ساخت “خندوانه” پس از سقوط رامبد جوان به تاج را توصيف مي كند: “ما در مورد شش قسمت باقي مانده از فصل هفتم تصميم گرفته ايم.”

احمدي در يادداشتي براي مخاطبان “كندوانه” نوشت:

“سلام و عرض ادب
سال نو مبارك!
اميدوارم كه سالم باشي
امروز و فقط براي هفت ماه بيش از 150 نفر اين دو مجموعه تلويزيوني را براي بچه هاي “خندوانه” و “حالا باراكار” توليد كرده اند.
از بين واكسن هاي اختصاص داده شده به پروژه هاي در حال فيلمبرداري ، فقط 10 مورد به اين دو پروژه اختصاص داده شد و چهار عامل اصلي از تزريق ناراضي بودند و در نهايت واكسيناسيون را به تعويق انداختند.
متأسفانه 17 نفر از عوامل اين دو پروژه اخيراً به كرونا آلوده شده اند. چند بازيگر سريال ، عروسك هاي خنده دار و رامبد جوان!
پس از روزهاي سخت بيمار شدن براي اين عزيزان و لامبد محبوب ، اميدواريم كه بتوانيم شش نمايش آخر فصل را به نوعي پخش كنيم.
ما در حال حاضر جلسات رو در رو و آنلاين را برگزار مي كنيم تا اين شش برنامه را باهم بخوريم.
“كندوانه” مي خواست در اين شرايط سخت طبق معمول در كنار مردم عزيزش در خوزستان باشد. از اينجا ابراز همدردي و تأسف صميمانه خود را براي روزهاي هموطنان عزيز در آن منطقه معتبر ابراز مي داريم.
همكاران عزيز و لامبد جوان از وضعيت عمومي خوبي برخوردار هستند.
از شما عزيزان مي خواهم كه زنجيره انتقال اين ويروس را بشكنيد ، سلامتي ما و عزيزانتان را حفظ كنيد و با مراقبت هاي بهداشتي كادر پزشكي ما همكاري كنيد.

ما هميشه به دعاي شما احتياج داريم
در مورد احترام و فداكاري
سي
تهيه كننده “كندووان”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.