تبريك رييس صدا و سيما به رييس جمهور جديد

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

تبريك رييس صدا و سيما به رييس جمهور جديد

رئيس صدا و سيما در اين پيام پيروزي سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت. به گزارش مجله آنلاين ، عبدالعلي علي عسكري با استناد به روابط عمومي رسانه هاي داخلي ، در سخنراني تبريك خود به حجت الاسلام جنگ مسلم ريشي تأكيد كرد: مسئولان و افكار عمومي در پي دستيابي به …

تبريك رييس صدا و سيما به رييس جمهور جديد https://online-mag.ir/2021/06/تبريك-رييس-صدا-و-سيما-به-رييس-جمهور-جديد/ مجله آنلاين Sun, 20 Jun 2021 14:49:00 0000 مجله هنري و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/06/تبريك-رييس-صدا-و-سيما-به-رييس-جمهور-جديد/ رئيس صدا و سيما در اين پيام پيروزي سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت. به گزارش مجله آنلاين ، عبدالعلي علي عسكري با استناد به روابط عمومي رسانه هاي داخلي ، در سخنراني تبريك خود به حجت الاسلام جنگ مسلم ريشي تأكيد كرد: مسئولان و افكار عمومي در پي دستيابي به …

رئيس صدا و سيما در اين پيام پيروزي سيد ابراهيم رييسي در انتخابات رياست جمهوري را تبريك گفت.

به گزارش مجله آنلاين ، عبدالعلي علي عسكري با استناد به روابط عمومي رسانه هاي داخلي ، در سخنراني تبريك خود به حجت الاسلام جنگ مسلم ريشي تأكيد كرد: مسئولان و افكار عمومي در پي دستيابي به خواسته هاي ملي براي دستيابي به ايران اسلامي در جهت شكوفايي و تعالي تلاش مي كنند.

متن كامل اين پيام:

“” نام خدا “

برادر عزيز ، حجت الاسلام والمسلمين دكتر صاد ابراهيم رئيسي
رئيس جمهور افتخاري منتخب مردم ايران

سلام؛
تماشايي و سرگرم كننده ايران در 28 امين سال 1400 در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري ، علي رغم تبليغات گسترده رسانه هاي دشمن به دليل عدم شركت در انتخابات ، روندهاي انحرافي غرب گرايانه و حضور. ايران ايران ايران بود ، به درخواست رهبران فرزانه انقلاب اسلامي و در جهت دستيابي به اهداف و آرمانهاي عالي ملتها و ملتهاي عزيز آن.
شناخت بهتر و دقيقتر مردم از شخصيت برجسته ، متدين ، ​​صادق ، سخت كوش ، انقلابي و عدالت محور شما در جريان مبارزات انتخاباتي قانوني ، انتخاب آگاهانه اي را فراهم مي آورد.
انتخابات شريف شما به عنوان سيزدهمين رئيس جمهوري اسلامي ايران را تبريك مي گويم. و با حل مشكلات تاريخي به جا مانده از گذشته ، با استعانت از خداوند در اين مرحله مهم و آغاز مرحله دوم انقلاب اسلامي ، ملت بزرگ ايران از اقتدار و عظمت شايسته اي برخوردار است. ايران اسلامي خوش شانس.
مثل هميشه ، رسانه ملي از شما و دولت سيزدهم در مسير پيشرفت ملي و خدمات رساني به يك كشور معتبر حمايت مي كند و به عنوان پلي بين مردم ، مسئولان و چشم مردم نقش بي نظيري در رسانه ها دارد. برآورده كردن خوشبختي و تعالي تلاش مي كنند.

علي عسكري
رئيس سازمان صدا و سيما »

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.