چرا Vlogging قدرتمندترين ابزار تجاري است؟

تازه ترين اخبار سئو را در وبگاه جامع سئو مطالعه نماييد

چرا Vlogging قدرتمندترين ابزار تجاري است؟

چرا Vlogging قدرتمندترين ابزار تجاري است؟

از زمان ظهور عصر ديجيتال ، مصرف كنندگان با كيفيت اطلاعات در مورد مارك هاي مختلف طراحي شده خاص آشنا مي شوند. به همين دليل ، مارك ها با شناسايي روش هايي براي انتقال پيام هاي تبليغاتي خود از طريق اشكال معاصر ارتباطي ، در حال كشف روش هاي تأمين اين نياز هستند. علاوه بر …

چرا Vlogging قدرتمندترين ابزار تجاري است؟ https://hillbilly.ir/چرا-vlogging-قدرتمندترين-ابزار-تجاري-است؟/ https://hillbilly.ir/چرا-vlogging-قدرتمندترين-ابزار-تجاري-است؟/#respond مشاور سئو و طراحي سايت Fri, 09 Apr 2021 17:44:26 0000 طراحي و سئو وب سايت internet marketing wikipedia https://hillbilly.ir/چرا-vlogging-قدرتمندترين-ابزار-تجاري-است؟/

چرا Vlogging قدرتمندترين ابزار تجاري است؟

از زمان ظهور عصر ديجيتال ، مصرف كنندگان با كيفيت اطلاعات در مورد مارك هاي مختلف طراحي شده خاص آشنا مي شوند. به همين دليل ، مارك ها با شناسايي روش هايي براي انتقال پيام هاي تبليغاتي خود از طريق اشكال معاصر ارتباطي ، در حال كشف روش هاي تأمين اين نياز هستند. علاوه بر …

چرا Vlogging قدرتمندترين ابزار تجاري است؟

از زمان ظهور عصر ديجيتال ، مصرف كنندگان با كيفيت اطلاعات در مورد مارك هاي مختلف طراحي شده خاص آشنا مي شوند.

به همين دليل ، مارك ها با شناسايي روش هايي براي انتقال پيام هاي تبليغاتي خود از طريق اشكال معاصر ارتباطي ، در حال كشف روش هاي تأمين اين نياز هستند.

علاوه بر اين ، طي چند سال گذشته ، مصرف كنندگان عادت كرده اند كه در ميان سيستم عامل هاي رسانه اي درگير بحث و تبادل نظر و اطلاعات با ديگران باشند.

با توجه به اين فعاليت ، بسترهاي جديدي مانند وبلاگ ايجاد شده است كه اين بحث ها را تسهيل مي كند.

در نتيجه ، وبلاگ نويسي به اصلي ترين برنامه هاي ارتباطي امروز برندها تبديل شده و به نيرويي محرك براي شكل گيري دوره جديدي از بازاريابي تبديل شده است.

وبلاگ ويديويي چيست؟

طبق ويكي پديا ، vlog نوعي وبلاگ است كه از ويدئو به عنوان رسانه ارتباطي استفاده مي كند. بارگذاري هاي وبلاگ ويدئويي (“وبلاگ ويديويي”) اغلب شامل “ويديو يا پيوند تعبيه شده” است و محتوا با متن و تصاوير جذاب غني مي شود. اين نوع ويدئو در كانال YouTube بسيار محبوب شده است.

وبلاگ نويسان ويديويي در كنار مخاطبان خود به طور مداوم در حال تنوع و آزمايش با نوجوانان در شبكه هاي اجتماعي هستند. ظهور آنها به تعداد زيادي از وبلاگ نويسان محبوب با پيروي وفادار مرتبط است ، كه حتي نفوذ رسانه هاي سنتي را به چالش مي كشد. مزاياي ديگر وبلاگ نويسي نيز وجود دارد.

چرا Vlogging يك روند ديجيتال است؟

براي دريافت ايده وسيعتر از نقشي كه YouTube در زندگي روزمره مصرف كنندگان كسب كرده است ، بياييد چند شماره اصلي را اجرا كنيم.

حدود يك ميليارد نفر از يوتيوب استفاده مي كنند كه از هر سه نفر يك نفر است كه از اينترنت استفاده مي كند. هر روز ، كاربران ميليون ها ساعت را صرف تماشاي فيلم ها مي كنند ، بنابراين ميليون ها بازديد انجام مي دهند.

كاربران اصلي YouTube در گروه سني “18-34 و 18-49” با درصد بسيار بيشتري نسبت به كانال هاي تلويزيون قرار مي گيرند. 40٪ آنها از طريق تلفن همراه خود بر روي آن كليك مي كنند.

بر اساس روند سال 2015 ، بازاريابان نياز به پيوند با وبلاگ نويسان ويديويي و شروع همكاري با آنها براي تبليغ برندهاي خود را تشخيص داده اند.

از طريق تمرين و رشد وبلاگ نويسي ويدئويي ، رسانه جديدي براي بازاريابي و تبليغات شناسايي شده است. وبلاگ نويسان ، كه عمدتا جوان هستند ، فيلم هايي را ايجاد مي كنند كه در آن در محيط شخصي خود ظاهر مي شوند و عناصر يك روز عادي زندگي خود را نشان مي دهند. مارك ها نه تنها مي توانند براي تبليغات با وبلاگ نويسان همكاري كنند ، بلكه مي توانند كانال هاي وبلاگ نويسي خود را نيز ايجاد كنند.

بسياري از شركت ها و مارك ها شروع به استفاده از وبلاگ نويسان ويدئويي كرده و از دسترسي گسترده خود و ميليون ها مشترك در YouTube استفاده مي كنند.

اين بدان معني است كه مارك ها قدرت اين ابزار جديد و اين واقعيت را دارند كه اين ستاره هاي جوان در حال تغيير نحوه تعامل و گزارش آنلاين مصرف كنندگان هستند.

اين يك يادآوري است كه YouTube به عنوان كانال دليل اصلي ايجاد اين روند نيست ، بلكه گسترش استفاده از دستگاه هاي تلفن همراه و اين واقعيت است كه مصرف كنندگان به داده هاي روشن و صادقانه در مورد مزاياي محصولات و مارك ها نياز دارند.

در نتيجه ، ويديو براي برقراري ارتباط با نام تجاري شما ضروري است و اجازه مي دهد نام تجاري شما به گروه بزرگي از مردم هدايت شود. راه اندازي يك وبلاگ ويديويي آسان و مقرون به صرفه است.

بدون سرمايه گذاري زياد مي توانيد شروع به وبلاگ نويسي با تلفن خود كنيد. براي ضبط ويدئوهاي با كيفيت بالا ، فقط به يك دارنده تلفن نياز داريد.

چرا يك برند بايد در يك vlog شركت كند؟

قبل از تصميم گيري براي درج يك vlog در استراتژي ارتباطات تجاري شما ، تيم مديريت برند بايد دلايل در نظر گرفتن اين بستر جديد را بدانند.

به مخاطب و محتوا برسيد

كانال هاي YouTube Vlogger مي توانند مخاطبان زيادي را كه ممكن است ساير سيستم عامل ها نتوانند ارائه دهند ، افزايش دهند.

علاوه بر اين ، تا آنجا كه به محتوا مربوط مي شود ، اين فرصتي است كه برندها مي توانند اطلاعات مربوط به محصول را به هر شكل خلاقانه كه مي خواهند به همراه اطلاعات از وبلاگ ويديويي ارائه دهند.

وبلاگ نويسان محتواي ارگانيك ايجاد مي كنند كه مصرف كنندگان را به اقدام وا مي دارد. اين ابزار جديد بازاريابي محتوا براي مارك ها و شركت ها بسيار ارزشمند است كه از خلاقيت دارندگان وبلاگ نويسي استفاده مي كنند.

علاوه بر اين ، به آنها اين امكان را مي دهد تا با مخاطبان خود به روشي كه عادت دارند ارتباط برقرار كنند تا مارك ها بيشترين بهره را ببرند.

اگر اين مقاله را مفيد دانستيد ، آن را با انجمن پيرامون خود به اشتراك بگذاريد.

https://hillbilly.ir/چرا-vlogging-قدرتمندترين-ابزار-تجاري-است؟/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.